ZEKO

SKUPINSKE VADBE

Najbolj pestra ponudba vadb v tem koncu Slovenije!
Od intervalnih do plesnih vadb, za vsakogar se najde nekaj💪

izberi svoje vadbe

Se treningov lotiš na bolj resen način? → Preveri intervalne vadbe.
Ti je ob vadbi najbolj pomembna zabava? → Preveri plesne vadbe.
Si za nekaj vmes? → Preveri aerobiko.
Si želiš sprostitve? → Preveri BodyArt

Lahko pa seveda obiskuješ vse vadbe, kot ti srce poželi!

INTERVALNE VADBE

  • 30 min vadbeni program za krepitev celega telesa
  • spremeni delovanje metabolizma → izguba maščobe in povečanje mišične mase
  • funkcionalna vadba sestavljena iz kardio intervalov in treninga z utežmi
  • vsak trening je drugačen

Pri METABOLIC EFFECT vadbi je pozornost usmerjena na združevanje visoke intenzivnosti, sprintov, funkcionalnega treninga in doseganje lastnih maksimalnih fizičnih zmožnosti. Uporablja unikaten koncept vadbe, ki se mu reče REST BASE TRAINING. Le ta omogoča, da vsak posameznik doseže tako intenzivnost vadbe, ki je potrebna, da se pri njemu sprostijo ključni hormoni potrebni za dosego AFTER BURN EFFECT,  ki lahko traja tudi do 2 dni po končani vadbi.

INTENZIVNOST VADBE: visoka

Enostavni in učinkoviti krožni vadbi za celo telo, brez koreografije.
Najprej se dobro ogrejemo, nato pa izvajamo izmenične aerobne in anaerobne minutne intervale vaj. Cilj vadbe je povišanje srčnega utripa za hitrejšo porabo maščob ter krepitev mišic različnih delov telesa.
Da je vadba čim bolj pestra, uporabljamo steper, kettlebell, uteži, gliding diske, elastike, trakove, blazino in seveda odlično glasbo.
Vadba je primerna tako za ženske, kot za moške, za mlajše in starejše. Rezultat vadbe so čvrstejše mišice, manj maščobe in večja moč.

INTENZIVNOST VADBE: srednja/visoka

PLESNE VADBE

  • Zabavna, učinkovita in enostavna vadba, katero boš želel/a oddelati vsak dan.
    Temelji na principu intervalnega treninga, ki maksimira porabo kalorij, izgorevanje maščob in toniranje mišic. Predznanje ter soplesalec nista potrebna, z njo pa lahko začneš kadarkoli!

    Koreografije menjajo med počasnimi in hitrimi ritmi s ciljem oblikovati in ojačati celotno telo. Osredotoča se na mišične skupine zadnjice, rok, nog ter trebuha in na najpomembnejšo mišico vašega telesa, vaše srce!
    Zumba je edinstvena, učinkovita in najbrž najzabavnejša fitnes senzacija pri nas! Na ZUMBI se boste preiskusil/a in naučil/a najrazličnejše plesne zvrsti, kar ne ponuja noben plesni tečaj, saj je ZUMBA sestavljena iz modernih in latino ritmov, kot je merengue, salsa, rumba, bachata, reggaeton, merengue, calypso, quebradita, cha cha cha, cumbia, samba, belly dance, swing, flamenco,… 

    Pozitivni učinki ZUMBA vadbe:

    • oblikuje celotno telo
    • enostavna vadba, kjer plesno predznanje ali partner nista pogoj
    • povečuje vzdržljivost in kondicijo
    • izboljša koordinacijo in motoriko
    • krepi srce in vitalnost pljuč

    Še najboljši del pa je ta, da se ob vsem tem še nepopisno zabavaš! Zumba je namreč tako imenovana “feel good” vadba, ki te osrečuje in zaradi katere se v svoji koži počutiš odlično!

    INTENZIVNOST VADBE: srednja

V tej navdušujoči celoviti full-body vadbi ne samo, da poslušaš glasbo, ampak postaneš glasba!

POUND kombinira kardio trening in trening za moč z gibanjem.
Z uporabo rahlo obteženih bobnarskih palčk, ustvarjenih posebej za vadbo (Ripstix) spreminja bobnanje v zelo učinkovit način  treninga. Ustvarjen je za vse stopnje telesne pripravljenosti in ustvarja popolno atmosfero za sproščanje, energizacijo, krepitev mišic in zabavo. Vadba je prilagodljiva in njene pozitivne vibracije privabljajo moške in ženske vseh starosti ter zmožnosti.
Če si roker po duši, je POUND definitivno vadba zate!

INTENZIVNOST VADBE: srednja 

To ni plesna vadba; je revolucionarna intenzivna vadba, ki jo vodi glasba.

Nehajte šteti ponovitve. Začnite trenirati v ritmu. 
STRONG
je celostna vadba, ki združuje vaje z lastno težo, vaje za mišično vzdržljivost, kardio in pliometrične vaje, te pa se sinhronizirajo z izvirno glasbo, ki je bila zasnovana posebej za vsako potezo. Vsak počep, vsak utrip, vsak burpee vodi glasba, ki ti pomaga do tiste zadnje ponovitve, mogoče tudi pet!
 V enourni vadbi boš pokuril/a kalorije, medtem ko toniraš roke, noge, zadnjico in stabilizatorje trupa. Pliometrične ali eksplozivne poteze, kot so visoka kolena in razni poskoki, se zamenjujejo z izometričnimi potezami, kot so izpadni koraki, počepi in elementi iz kickboxa.

Maksimirajte porabo kalorij s kombinacijo visoko intenzivne vadbe in mišične vzdržljivosti ter tako povečajte AFTER BURN EFEKT (kurjenje kalorij po končani vadbi). Pripravite se, da odkrijete, česa ste res sposobni.

INTENZIVNOST VADBE: srednja/visoka

AEROBIKA

  • je nepogrešljiva in najbolj razširjena vadba v športnih centrih.

    Celostna vadba za oblikovanje celotnega telesa s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog, zadnjice in rok. Vadba spodbuja kurjenje maščob, krepi aerobno vzdržljivost ter izboljšuje splošno fizično počutje.

    Sestavljena je iz ogrevanja, klasične HI-LO aerobike (visoko-nizko odbojna aerobika) in vaj za oblikovanje kritičnih delov ženskega telesa, katerim se v drugi polovici vadbe še posebej posvetimo. Telo krepimo z lastno obremenitvijo ali s pomočjo rekvizitov: steper, ročke, gumice, trakovi, uteži, žoge. Koreografsko nezahtevna-enostavna vadba, primerna za vse starosti, začetnike in tudi tiste, ki ste že dobro telesno pripravljeni.

    INTENZIVNOST VADBE: srednja 

je vadba, pri kateri uporabljamo stopničko oziroma step, na katero se ob glasbi s pomočjo različnih gibalnih struktur vzpenjamo in zopet spuščamo iz nje. Te gibalne strukture nato povežemo v enostavne in razgibane koreografije.

Vadba je prav tako obogatena z vajami za moč, zaključi pa se s sproščanjem. Pri STEP AEROBIKI krepimo in oblikujemo celo telo, predvsem spodnji del, krepimo srčno-žilni in dihalni sistem, razvijamo mišično moč ter povečujemo razgradnjo maščob.

INTENZIVNOST VADBE: srednja

bodyart ®

je trening, ki temelji na  5 elementih tradicionalne kitajske medicine. Vaje za moč, prožnost in ravnotežje so med sabo tekoče povezane, sama vadba  pa obsega 3 nivoje življenja: telo, um in dušo.

Vdihni pozitivno, izdihni negativno. 

Pozitivni učinki tega edinstvenega treninga:

  • stabilnost
  • koordinacija
  • dobro počutje
  • izboljšana drža
  • preprečevanje bolečine v hrbtu
  • zmanjšanje stresa

Z rednim treningom bomo povečali  gibljivost, prožnost in vzdržljivost telesa, umirili in zjasnili svoj um ter izboljšali tehniko dihanja. Pri vadbi smo v stiku s samim seboj in ustvarjamo harmonijo. Vadba je primerna za vsakogar. bodyART se vedno osredotoča na celost telesa, duha in duše brez kakršnega koli duhovnega ali verskega ozadja. Vaje so vse terapevtsko in funkcionalno testirane.

Ob redni vadbi se dosežejo številne zdravstvene izboljšave. Zato je bodyART že večkrat dosegel razna priznanja v ZDA in je doslej edino usposabljanje, ki je naredilo preskok iz Evrope v ZDA in ne obratno. 

INTENZIVNOST VADBE: nizka/srednja

OSEBNO TRENERSTVO

je v svetlobnem razvoju, saj se ljudje vedno bolj zavedajo, da je zdravje in dobra telesna pripravljenost ključ do dobrega počutja in boljšega življenja na vseh področjih.

Osebni treningi ti nudijo največji nadzor nad izvedbami vaj. Program treningov je prilagojen tvojim potrebam in željam. Celotno realizacijo programa vodi trener, tvoja naloga je le, da mu zaupaš in se mu prepustiš.

Program (lahko) vsebuje tudi vodenje prehranjevalnih navad in postopno spremembo jedilnika.

Z individualno vadbo si izbereš dneve in termine, ki tebi najbolje ustrezajo, in s tem rezerviraš osebnega trenerja, ki se bo posvetil tvojim željam, z namenom maksimalnega učinka in razvoja osebnih in fizičnih sposobnosti v željeno smer. 

KAJ LAHKO PRIČAKUJEŠ?

  • maksimalno kvaliteto nadzora, saj se ti trener popolnoma posveti,
  • strokovno in kvalitetno voden trening, prilagojen prav tebi,
  • zahtevnost in intenzivnost, ki sta prilagojeni tvojim sposobnostim,
  • elemente vzdržljivosti, moči, koordinacije, gibljivosti in ravnotežja,
  • ciljno prilagodljivost –  personalizirani vadbeni program sestavljen za tvoje potrebe,
  • povečanje medmišične in znotraj-mišične koordinacije mišic stabilizatorjev trupa in sklepnih stabilizatorjev,
  • svetovanje o prehrani in zagotovljene zastavljene rezultate.