ZEKO

NOVO: Treniraj na SUP-u

Imaš SUP in ne veš točno, kaj bi na njem počel/a? 🤷‍♀️  Si želiš to poletje trenirati na drugačen način? 

Supanje z veliko hitrostjo osvaja svet in postaja najbolj priljubljena vodna aktivnost. Izletnikovanje s supom in popolna sprostitev v naravi sta dva najpogosteje omenjena razloga, zaradi katerih se ljudje ukvarjajo s to zvrstjo rekreacije.
Supanje je sproščujoča rekreacija na vodi, ki ne pozna telesnih ali starostnih omejitev. Začetki so enostavni, zato lahko supa vsak, ki si želi.

Prednosti:
Je šport za vso družino: gre za preprosto disciplino in jo je mogoče prilagoditi vsem starostim ali veliki večini. Vaje na SUP-u aktivirajo vse mišice telesa in ob tem pokurimo veliko energije. Zato je to najboljši način za poletno formo, saj bomo kalorije porabili skorajda, ne da bi se tega zavedali.

In KDAJ če ne ZDAJ je pravi čas, da s SUPanjem začneš tudi ti 🏄‍♀️

Je idealen šport za sprostitev in uživanje v naravi. Brez dvoma bodo pogledi v katerih boste uživali med SUPanjem na morju, jezerih enkratni in nepozabni.
Nova perspektiva in povezava z naravo, vas bo navdušila. 
Ker praviloma ravnovesje na SUP deski mora biti stalno prisotno, s SUPanjem precej izboljšujemo ravnotežje, prav tako preprečujemo poškodbe predvsem v predelu hrbta in kolen.
Deska v vodi se bo premikala zaradi tokov, valov in celo vetra. Naš cilj je torej ohraniti ravnovesje in ne bo vedno tako preprosto, kot se nam zdi.

Zdaj, ko poznaš prednosti in koristi SUP vadbe, je čas, da svoj trening na SUPu opraviš tudi ti 😊

V naši novi knjižici vadb, ti tako ponujamo najrazličnejše vaje, katere lahko izvajaš na SUP-u! Vaje na SUP-u bodo tvoj trening prestavile na višjo raven, saj kot rečeno zajemajo vse mišične skupine, prav tako ti predstavimo več stopenj težavnosti. Ti  samo izbereš vaje, za določen del telesa, ki ga želiš trenirati, jih združiš v trening in že uživaš na vodi!